Sunday, October 4, 2009

E-mail

Hari ini tak tahu nak tulis apa. So, Kak Maria copy aje email yang baru diterima drp shahirah, seorg peminat novel alaf.

On Sun, 10/4/09, Goseksuki Miyoko wrote:

Pertama sekali saya igin mengucapkan tahniah kepada akak kerana telah membuatkn saya menangis sepanjang membaca novel akak yg bertajuk
'Makna Cinta". Jalan ceritanya sungguh menarik dr mula sampai akhir. Saya cuma mengambil masa 2 jam utk menghabiskan novel akak. Moga akak akan terus sukses dan sentiasa mengeluarkan novel2 terbaru. Hope akak dpt update dr semasa ke semasa kepada saya ttg novel terbaru akak. Moga nama akak akan sebaris dengan Sharifah Abu Salem. Salam dari saya Syahirah.


Terima kasih Sha, di atas sokongan yg diberikan. Bukan mudah utk menempatkan nama sebaris dgn Sharifah Abu Salem, tetapi tak salah jika kita memasang angan, kan? So, Kak Maria pasang angan ajelah!

No comments:

Post a Comment